DPD Pickup to nadania i odbiory przesyłek w placówkach partnerskich. Jest to część międzynarodowego systemu należącego do DPDgroup, który w całej Europie liczy ponad 70 000 punktów. Podmiotem świadczącym usługi dla konsumentów w systemie DPD Pickup pozostaje spółka DPD Polska Sp. z o.o.
Automaty paczkowe to uzupełnienie sieci punktów DPD Pickup o samoobsługowe maszyny paczkowe. Za ich pośrednictwem klienci DPD mogą bezpiecznie nadawać i odbierać swoje przesyłki. Dążymy do tego, aby nasza sieć, poprzez wybranych Partnerów takich jak: lokalne biznesy, wspólnoty mieszkaniowe, samorządy oraz instytucje pożytku publicznego, docierała do jak najszerszego grona osób. Nasze automaty usytuowane są w głównych ciągach komunikacyjnych miast na terenie całej Polski. To nowoczesne rozwiązanie pozwoli rozszerzyć ofertę własnego biznesu i wzbogaci infrastrukturę lokalnej społeczności o dodatkowe usługi. Dzięki temu wszyscy chcący nadać lub odebrać paczkę w swojej okolicy zrobią to szybko i wygodnie.
W placówkach można z łatwością nadać lub odebrać przesyłkę. DPD Pickup obejmuje także wiele usług dodatkowych, w tym ubezpieczenie przesyłki czy nadanie za pobraniem. Do Punktu DPD Pickup będą także kierowane przesyłki, gdy taką dyspozycję wyda Nadawca, i będą tam czekać na odbiór przez 3 dni.
DPD Pickup jest także przykładem przyjaznej logistyki miejskiej. Dzięki niemu działalność kurierska w centrach miast staje się bardziej racjonalna, a mieszkańcy są w mniejszym stopniu obciążeni skutkami ruchu kołowego.
Automaty paczkowe DPD, które nie posiadają ekranu, obsługiwane są przez aplikację mobilną DPD Mobile.* Aby nadać paczkę w automacie paczkowym DPD, który nie ma ekranu, konieczne będzie pobranie aplikacji DPD Mobile. Po pobraniu aplikacji nastąpi krótka rejestracja. Aby nadać paczkę w automacie paczkowym DPD konieczne będzie także zezwolenie aplikacji na korzystanie z łączności Bluetooth, lokalizacji oraz transmisji danych (internetu).
Automat paczkowy znajduje się na poziomie +2 przy wyjściach na parking A.