Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

nie: 10:00 - 20:00; Najbliższa niedziela (15.09): niehandlowa

English Українська

Regulamin Dzień Mamy

REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ ODBIERZ BUKIET NA DZIEŃ MAMY

 

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Przewidziana niniejszym regulaminem akcja prowadzona jest pod nazwą „Zrób zakupy i odbierz bukiet na Dzień Mamy” (dalej zwana jako „Promocja” – publiczna sprzedaż̇ konsumencka premiowana odbywającą się w Centrum Handlowym Galeria Dominikańska na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom Promocji uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie).
  2. Organizatorem Promocji jest Grupa Effectica Sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 241A, 53-234 Wrocław, zarejestrowana na w Rejestrze Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000686014, NIP: 894-310-88-73, Regon: (dalej „Organizator“) działając na zlecenie: Galeria Dominikańska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75 C, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000712565 numer NIP: 525 263 8940 numer REGON: 363183887 (dalej „Fundator”).
  3. Promocja przeznaczona jest dla klientów Galerii Dominikańskiej Wrocław, zlokalizowanej przy Placu Dominikańskim 3, 50-159 Wrocław, którego godziny otwarcia to: pon. – sob. 9:30-21:00, nd. 10:00-20:00 („Centrum Handlowe”).
  4. Promocja przeprowadzana będzie w dniach 24 -25 maja 2024 roku w godzinach : 12:00 – 20:00 lub do wykorzystania puli nagród („Okres Sprzedaży Promocyjnej”)
  5. Udział w Promocji jest dobrowolny i nieodpłatny.

 

§2 UCZESTNICY PROMOCJI, WARUNKI UCZESTNICTWA

1. W Promocji może wziąć udział osoba fizyczna, która w chwili przystąpienia do Promocji spełnia łącznie następujące warunki („Uczestnik Promocji”).

  1. a)  ukończyła 13 lat, przy czym w przypadku osób niepełnoletnich warunkiem jest uzyskanie pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo w akcji na warunkach określonych w Regulaminie, przekazanej w dniu odbioru nagrody oraz odbiór nagrody wraz z przedstawicielem ustawowym;

b)  posiada pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych;

c)  jest konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 ze zm.);

d)  nie jest osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub wykonującą usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, przez Centrum Handlowe lub Organizatora Promocji. Z akcji wyłączone zostają również jego osoby najbliższe. Osobami najbliższymi są: małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu, („Osoba Najbliższa”);

e)  nie jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem działającym w imieniu przedsiębiorcy, który zawarł z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również jego pracownicy i osoby świadczące dla niego usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;

f)  nie jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem działającym w imieniu przedsiębiorcy, który na terenie Centrum Handlowym posiada punkty handlowe lub usługowe, jak również jego pracownicy i osoby świadczące dla niego usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;

g)  nie jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem działającym w imieniu przedsiębiorcy, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe;

h)  nie jest osobą, biorącą bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Promocji.

  1. W akcji można brać udział tylko osobiście. Nie jest dopuszczalne dokonywanie zgłoszeń w imieniu osób trzecich.
  2. Jedna osoba upoważniona jest do odbioru jednej nagrody dziennie.

Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest dokonanie w okresie trwania promocji zakupu na kwotę minimum 400 zł na maksymalnie 2 paragonach.

 

Zakup powinien być udokumentowany maksymalnie na 2 paragonach ze sklepów na terenie Galerii Dominikańskiej Wrocław. Sklepy i usługi wyłączone z Promocji to: Carrefour Market, Kantor, Eurobank, ING Bank, mBank, Santander Bank, zakupy totalizatora sportowego Lotto, transakcje u operatorów sieci komórkowych – Play, T-Mobile, Plus i innych, leków, alkoholu w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2016 r., poz. 487), produktów tytoniowych w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1446) oraz zakupów bonów, Kart Podarunkowych, wpłat i wypłat bankomatowych. Celem uniknięcia wątpliwości paragon na którym znajduje się chociaż jeden z produktów, o których mowa w zdaniu powyżej nie może brać udziału w Akcji. Okazanie oryginału paragonu, faktury wystawionej na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej lub rachunku niezbędne jest do odbioru nagrody. W Promocji będą uwzględniane zakupy opłacane za pomocą bonów zakupowych, towarowych, Kart Podarunkowych. Paragon, na którym znajduje się minimum jeden produkt z w/w niedozwolonych w akcji promocyjnej, zostanie wykluczony z możliwości wzięcia udziału w tejże akcji.

 

§3 ZASADY KONKURSU, NAGRODY

  1. Każdego dnia trwania Promocji, każdy Uczestnik, który spełnia warunki opisane w §2, pkt4 powyżej może odebrać nagrodę. („Nagroda” lub „Nagrody”). Ilość Nagród w Promocji jest ograniczona.
  2. Aby odebrać nagrody, należy okazać hostessie w Punkcie Pro Sale („Punkt Obsługi Promocji”) zlokalizowanym w pasażu na poziomie na poziomie 0 między Green Cafe Nero a Max Mara, dowody zakupowe z danego dnia na łączną wskazaną w Regulaminie kwotę potwierdzający spełnienie warunków formalnych do odebrania nagrody.
  3. Nagrody będą wydawane w Punkcie Obsługi Promocji (Punkt Informacyjny), Poziom +1
  4. Hostessa na podstawie okazanego paragonu spisze następujące dane: wartość paragonu/ów i jego wystawcę/ów  a także ilość paragonów dla jednej nagrody. Ponadto klient może dobrowolnie pozostawić dane w celach marketingowych (imię i nazwisko, data urodzenia, płeć, adres email i numer telefonu).
  5. Żadna Nagroda nie może zostać wymieniona na ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy.
  6. Każdej osobie przysługuje prawo okazania większej ilości paragonów zakupowych, jednak nie uprawnia to Uczestnika Promocji do otrzymania dodatkowej Nagrody.
  7. Każdej osobie przysługuje prawo okazania paragonu zakupowego o wartości wyższej niż uprawniająca do odbioru nagrody (min. 400 zł), jednak nie upoważnia to Uczestnika Promocji do otrzymania dodatkowej
  1. Nagrody, w szczególności paragon opiewający na kwotę będącą wielokrotnością tych kwot nie uprawnia do otrzymania większej niż 1 ilości nagród.
  1. Laureat niepełnoletni, aby odebrać Nagrodę musi zgłosić się osobiście po jej odbiór wraz ze swoim opiekunem prawnym.
  2. Po przystąpieniu do Akcji nie ma możliwości zwrotu towaru sprzedawcy na podstawie ostemplowanego paragonu zakupowego. Możliwa jest jedynie – za zgodą sprzedawcy – wymiana na inny towar tej samej lub wyższej wartości po dokonaniu odpowiedniej dopłaty.

§4 ILOŚCI NAGRÓD

  1. Ilość Nagród wydawanych w czasie trwania akcji jest ograniczona.
  2. Wyczerpanie puli Nagród przeznaczonych na konkretny dzień Promocji oznacza automatycznie zakończenie wydawania Uczestnikom Promocji Nagród w danym dniu Promocji.
  3. Niewydane Nagrody przeznaczone na konkretny dzień Promocji automatycznie przechodzą na kolejny dzień Promocji powiększając pulę nagród na dany dzień.
  4. Niewykorzystane podczas trwania Promocji Nagrody przechodzą na własność Fundatora.
  5. Wyczerpanie puli Nagród przeznaczonych na konkretny dzień Promocji oznacza automatycznie zakończenie wydawania Uczestnikom Promocji Nagród w danym dniu Promocji.

 

§5 REKLAMACJE

  1. Każdemu Uczestnikowi Akcji przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji nadanej listem poleconym na adres Organizatora: Grupa Effectica. Ul Grabiszyńska 241A, 53-234 Wrocław lub, a dotyczącej sposobu przeprowadzenia Akcji oraz jego rozstrzygnięcia nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia Akcji, czyli 7 czerwca 2024 roku.
  2. W celu ułatwienia ich rozpatrywania, reklamacje Uczestników związane z Promocją powinny być zgłaszane z dopiskiem „Reklamacja Promocji -Bukiet na Dzień Mamy”. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę jej dotarcia na adres Organizatora, wskazany w niniejszym Regulaminie.
  3. Reklamacje powinny zawierać, co najmniej określenie, od kogo pochodzi reklamacja, opis zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji, żądanie oraz jego uzasadnienie. Reklamacje, które nie zawierają danych wnoszącego, nie będą rozpatrywane.
  4. Reklamacje rozpatruje Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty wpłynięcia reklamacji oraz przekazuje informację o wyniku rozpatrzenia reklamacji zainteresowanemu bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia powzięcia decyzji.
  5. Decyzja Organizatora w przedmiocie objętym reklamacją jest ostateczna.

§6 DANE OSOBOWE

 

  1. Dane osobowe Uczestnika Promocji przewarzane są tylko w przypadku zgłoszenia przez Uczestnika reklamacji.
  2. Administratorem danych osobowych Uczestników uzyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem reklamacyjnym jest Organizator. 
  3. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestników w postaci danych umieszczonych w pisemnej reklamacji, wyłącznie w celu rozpatrzenia składanych reklamacji.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f. RODO) w postaci wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, a także dla celów archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, ewentualnego ustalenia i dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
  5. Uczestnicy podają swoje dane na zasadzie dobrowolności i mają:
    1. prawo do uzyskania dostępu do swoich danych,
    2. prawo do ich sprostowania,
    3. prawo żądania ich usunięcia, gdy zdaniem Uczestnika, nie ma podstaw do tego żeby Fundator dalejprzetwarzał dane,
    4. prawo żądania ograniczenia przetwarzania,
    5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację Uczestnika,
    6. prawo do cofnięcia zgody bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania danych na podstawie tej zgody,

 

  1. Jeżeli Uczestnik zdecyduje się na odwołanie zgody na przetwarzanie jego danych osobowych lub zaistnieje potrzeba zmiany lub poprawienia jego danych, może on zgłosić stosowne żądanie Organizatorowi poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Organizatora: dariusz.franckiewicz@effectica.pl, lub pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu. Odwołanie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest jednoznaczne z rezygnacją z postępowania reklamacyjnego.
  2. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
  3. Dane osobowe nie będą ̨ podlegały dalszemu przetwarzaniu i nie będą ̨ przechowywane dłużej niż̇ jest to niezbędne do osiągniecia ww. celów przetwarzania. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego, przy czym nie później niż do dnia 30.12.2023.r.
  4. Administrator nie przetwarza danych osobowych Uczestników w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

 

 

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przystępując do Promocji, Uczestnik Promocji akceptuje Regulamin.
  2. Treść Regulaminu jest dostępna w Punkcie Obsługi Promocji oraz w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Centrum Handlowego w trakcie trwania Promocji.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania poszczególnych czynności organizacyjnych, administracyjnych i innych w ramach realizacji Promocji, podwykonawcom Organizatora.
  4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w każdej chwili trwania Promocji. Prawo to przysługuje jedynie w momencie zmiany regulaminu nieobniżającej korzyści Uczestnika Promocji.