Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

pt: 09:30 - 21:00; Najbliższa niedziela (27.04): handlowa

English Українська

Regulamin promocji „Pakowanie prezentów”

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem Promocji jest Valkea Media S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, KRS 0000291933, numer NIP: 525 21 77 350 (dalej „Organizator“) działając na zlecenie: Atrium Dominikańska spółka

z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75 C, KRS 0000712565, numer NIP: 525 263 8940 („Fundator”).

 

  1. Promocja przeznaczona jest dla klientów Centrum Handlowego Galerii Dominikańskiej Wrocław, zlokalizowanej przy Placu Dominikańskim 3, 50-159 Wrocław, którego godziny otwarcia to: pon. – sob. 9:30-21:00, nd. 10:00-20:00 („Galeria Dominikańska”) i polega na możliwości zapakowania zakupionych w Galerii Dominikańskiej artykułów-prezentu po okazaniu paragonu. Udział w Promocji jest dobrowolny i nieodpłatny.

 

  1. Promocja przeprowadzana będzie wyłącznie w dniach 30 listopada – 23 grudnia 2020 roku w godzinach 15:00 – 19:00 w dniach 30.11 -03.12/07-10.12/14-17.12 oraz w godzinach 12:00-20:00 w dniach 04-6.12/11-13.12/18-23.12 („Okres Sprzedaży Promocyjnej”). Punkt Pakowania Prezentów zlokalizowany jest na poziomie -1 (za Instaroom’em), jest również Punktem Obsługi Promocji („Punkt Pakowania Prezentów”).

 

 

§2 UCZESTNICY PROMOCJI, WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. W Promocji może wziąć udział osoba fizyczna, która w chwili przystąpienia do Promocji spełnia łącznie następujące warunki („Uczestnik Promocji”).
    1. jest pełnoletnia i posiada pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    2. jest konsumentem w rozumieniu 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964

r., Nr 16, poz. 93 ze zm.);

  1. nie jest osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub wykonującą usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, przez Galerię Dominikańską lub Organizatora Promocji. Z akcji wyłączone zostają również jego osoby najbliższe. Osobami najbliższymi są: małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu, („Osoba Najbliższa”);
  2. nie jest osobą, biorącą bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu

 

§3 ZASADY PROWADZENIA PROMOCJI

  1. Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest dokonanie w okresie trwania promocji zakupu udokumentowanego paragonem w sklepach na terenie Galerii Dominikańskiej Wrocław. Sklepy i usługi wyłączone z Promocji to:, Kantor, Eurobank, ING Bank, mBank, zakupy totalizatora sportowego Lotto, transakcje u operatorów sieci komórkowych – Play,

T-Mobile, Plus i innych, leków, alkoholu w rozumieniu ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w

trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2016 r., poz. 487), produktów tytoniowych w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1446) oraz zakupów bonów, Kart Podarunkowych, wpłat i wypłat bankomatowych. Okazanie oryginału paragonu, faktury wystawionej na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej lub rachunku niezbędne jest do odbioru nagrody. W Promocji będą uwzględniane zakupy opłacane za pomocą bonów zakupowych, towarowych, Kart Podarunkowych.

  1. Każdy paragon spełniający warunki opisane w pkt.2 powyżej umożliwia bezpłatne zapakowanie jednego prezentu złożonego z uwzględnionych na nim artykułów w Punkcie Pakowania Prezentów. Bez względu na ilość artykułów objętych paragonem, paragon może być wykorzystany tylko jednokrotnie w dniu zakupu i po pierwszym wykorzystaniu w Promocji zostaje ostemplowany w celu uniemożliwienia powtórnego użycia. Na potrzeby ewidencji z paragonu spisana zostanie również wartość oraz sklep, z którego
  2. W ramach Promocji zapakowanych może zostać 50 prezentów w dniach 30.11 -03.12/07-10.12/14-17.12 każdego dnia w okresie 13 dni oraz 100 prezentów 04-6.12/11-13.12/18-23.12 każdego dnia w okresie 11 dni. Łącznie w całym Okresie Sprzedaży Promocyjnej zapakowanych może zostać 1800 prezentów. Jeśli danego dnia zostanie zapakowana mniejsza niż przewidziana ilość prezentów, niewykorzystana pula powiększa proporcjonalnie ilość możliwą do zapakowania w pozostałych dniach

 

  1. Pracownik Punktu Pakowania Prezentów może odmówić zapakowania prezentów ciężkich, o dużym gabarycie lub bardzo nieregularnym kształcie.
  2. Uczestnik promocji  może  wybrać  sposób  opakowania  prezentu  jedynie  z  dostępnych  materiałów, które

znajdują się

w Punkcie Pakowania Prezentów.

  1. Obsługa Punktu Pakowania Prezentów nie bierze odpowiedzialności za pozostawione artykuły/prezenty do zapakowania przez Uczestników Akcji. Każdy Uczestnik, który chce pozostawić artykuł / prezent i odejść od stanowiska pakowania prezentów robi to na swoją odpowiedzialność. Obsługa za pozostawione/nieodebrane artykuły/prezenty nie bierze odpowiedzialności.

 

§4 REKLAMACJE

  1. W celu ułatwienia ich rozpatrywania, reklamacje Uczestników związane z Promocją powinny być zgłaszane w formie pisemnej i przesyłane listem poleconym na adres Organizatora: ul. Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja Promocji „Pakowanie prezentów”, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia podstawy reklamacji, lecz nie później niż do dnia 4 stycznia 2020 roku. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę stempla
  2. Reklamacje powinny zawierać co najmniej określenie od kogo pochodzi reklamacja, opis zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji, żądanie oraz jego uzasadnienie. Reklamacje, które nie zawierają danych wnoszącego, nie będą
  3. Reklamacje rozpatruje Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji oraz przekazuje informację o wyniku rozpatrzenia reklamacji zainteresowanemu bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia powzięcia decyzji. Decyzja Organizatora w przedmiocie objętym reklamacją jest ostateczna.

 

§5 DANE OSOBOWE

Uczestnictwo w Promocji nie wiąże się z przekazywaniem danych osobowych Organizatorowi lub Fundatorowi.

 

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przystępując do Promocji, Uczestnik Promocji akceptuje
  2. Treść Regulaminu jest dostępna w Punkcie Obsługi Promocji oraz w siedzibie
  3. Organizator zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania poszczególnych czynności organizacyjnych, administracyjnych

i innych w ramach realizacji Promocji, podwykonawcom Organizatora.

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w każdej chwili trwania Promocji. Prawo to przysługuje jedynie

w momencie zmiany regulaminu nie obniżającej korzyści Uczestnika Promocji.

 

 

Regulamin pakowanie prezentów PDF