Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

śr: 09:30 - 21:00; Najbliższa niedziela (27.04): handlowa

English Українська
Ubrania z recyklingu dla niej

 

Ubrania z recyklingu dla niej

 

W 2020 roku Virgil Abloh, dyrektor kreatywny domu mody Louis Vuitton, dał przykład innym markom pokazując, że da się stworzyć kolekcję, korzystając prawie w 100% z ubrań z poprzednich sezonów. Tylko 2 kreacje spośród 52 nie wpisały się w recykling. W myśl slow fashion coraz więcej firm nadaje drugie życie odpadkom poprzez zbiórki odzieży i przetwarzanie jej na nowe tkaniny. Spoglądając na metki w Waszych ulubionych sklepach rozglądajcie się za charakterystycznymi oznaczeniami i dołóżcie swoją cegiełkę do rozwoju mody cyrkularnej (zamkniętego obiegu). Ubrania z recyklingu najczęściej stworzone są z poliestru czy bawełny. W przypadku tej drugiej pamiętajcie jednak, że aby mogła Wam dłużej posłużyć, jej wartość nie powinna przekraczać 20% składu. Dzięki temu włókna w t-shircie czy koszuli są bardziej trwałe.

 

 

COMMITTED
Już 79% ubrań w Mango ma ekologiczny charakter. Przez swoje działania marka nie tylko chroni bioróżnorodność, ale też wykorzystuje przyjazne środowisku materiały i angażuje się w tworzenie gospodarki okrężnej.

Sweter, sweter z warkoczem, zapinany sweter, reserved, sweter na guziki, Eco

Zapinany sweter - 139,99 zł

Eco aware, reserved, torebka damska, shopper, torba,

Duża torba - 159,99 zł

Mokasyny, półbuty, damskie buty, eleganckie buty, reserved, Eco

Czarne mokasyny - 159,99 zł

ECO AWARE
Ubrania z tej kolekcji wytworzone są z bardziej zrównoważonych materiałów np. przyjaznej dla środowiska wiskozy LENZING™ ECOVERO™ z certyfikowanej celulozy drzewnej. A ta jest w pełni biodegradowalna, więc nie zanieczyszcza natury mikroplastikiem.

SHOW YOU CARE
Marka wykorzystuje poliester wytwarzany z odpadów produkcyjnych (skrawków tkanin i plastiku) i już używanych wcześniej ubrań. W kolekcjach znajdziesz też wiskozowych włókna LENZING™ ECOVERO™ (50% niższe zużycie wody i energii).

Podane ceny produktów mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ostateczną cenę podaje sprzedawca.