Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Poniższy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Akcji Promocyjnej Walentynkowy
Prosale ze Starbucks.
2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Grupa Effectica Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu
przy ul. Grabiszyńskiej 241A, kod pocztowy: 53-234 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000686014 prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego; NIP 894-310-88-73, działająca na zlecenie Atrium Dominikańska Sp. z
o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostrobramska 75C, kod pocztowy: 04-175, wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000712565
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 5252638940. Zarządzającej Galerią Dominikańską:
Wrocław, Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław (zwany dalej Organizatorem ).
§ 2 Definicje
1. Akcja Promocyjna – polegająca na premiowaniu dokonanych w czasie trwania akcji
zakupów, odbywająca się w Centrum Handlowym w Okresie trwania Akcji Promocyjnej – na
zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom
Akcji Promocyjnej uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie.
2. Okresie trwania Akcji Promocyjnej – okres trwający w dniach 10-11. lutego oraz 14-13. lutego 2023 roku.
3. Centrum Handlowe – Centrum Handlowe Galeria Dominikańska, Pl. Dominikański 3, 50- 159 Wrocław
4. Zakup uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej – zakup towarów lub usług
udokumentowany dowodem zakupu, tj. paragonem (wystawionymi na osobę fizyczną),
dokonany sklepach lub punktach usługowych Centrum Handlowego, o minimalnej wartości
150 zł brutto (na maksymalnie dwóch paragonach). Z akcji wyłączony jest sklep Carrefour.
5. Zakup musi być dokonany w okresie trwania Akcji Promocyjnej. Celem uczestniczenia w
Akcji Promocyjnej – uczestnik zobowiązany jest do obowiązkowej rejestracji paragonu w
Punkcie Obsługi Akcji Promocyjnej.
6. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej – oznaczone miejsce w Centrum Handlowym
zlokalizowane na poziomie +1. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej czynny jest w okresie
trwania Akcji Promocyjnej w godzinach:
• sobota, niedziela, poniedziałek, wtorek: 12:00-20:00
w których hostessy będą obsługiwać Uczestników Akcji Promocyjnej zgodnie z niniejszym
Regulaminem.
7. Nagroda w ramach Akcji Promocyjnej – nagroda lub nagrody, o których mowa
w §6 Regulaminu.
8. Uczestnik/Uczestnicy Akcji Promocyjnej – osoba lub osoby spełniające kryteria, o których
mowa w § 3 Regulaminu, biorące udział w Akcji Promocyjnej.
9. Regulamin Akcji Promocyjnej – niniejszy regulamin.
§ 3 Uczestnicy Akcji Promocyjnej
1. W Akcji Promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca
pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221
Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93) mająca miejsce zamieszkania na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej.
2. W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału:
a) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej
przez siebie działalności gospodarczej,
b) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie
innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym
lub Organizatorem Akcji Promocyjnej,
c) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum
Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy
i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak
również ich osoby najbliższe,
d) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum
Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy
i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak
również ich osoby najbliższe,
e) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum
Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego,
w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług
technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na
mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
f) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie
innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, ani
osoby ,
g) inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu
Akcji Promocyjnej.
§ 4 Zasady Akcji Promocyjnej – Nagroda za dokonanie zakupów w okresie Akcji Promocyjnej
1. Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji
Promocyjnej powinna dokonać zakupów na kwotę minimum 150 zł brutto (na maksymalnie dwóch paragonach) j i udać się do Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej.
2. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po weryfikacji przysługuje prawo
do odebrania nagrody, o której mowa w §6 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów
wynikających z §6 Regulaminu. .
3. Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z
dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu
przepisów prawa.
4. Każdy Uczestnik Akcji Promocyjnej, który spełni założenia niniejszego Regulaminu,
uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w § 5 aż do wyczerpania Puli
Nagród lub do zakończenia czasu trwania Akcji Promocyjnej.
§ 5 Zasady Akcji Promocyjnej – Nagroda za dokonanie zakupów
1. Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji
Promocyjnej powinna dokonać w okresie trwania Akcji Promocyjnej Zakupu uprawniającego
do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, następnie powinna zgłosić się do Punktu Obsługi
Akcji z Dowodem Zakupu celem zweryfikowania dowodu zakupu.
2. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po weryfikacji Dowodu Zakupu przysługuje prawo
do odebrania nagrody, o której mowa w §6 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów
wynikających z §5 Regulaminu.
3. Uczestnik Akcji Promocyjnej jest zobowiązany zachować dowód Zakupu uprawniający
do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej – do momentu odebrania Nagrody. W razie
zaginięcia dowodu Zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej –
Uczestnikowi nie przysługuje uprawienie do otrzymania Nagrody.
4. Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z
dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu
przepisów prawa.
5. Każdy Uczestnik Akcji Promocyjnej, który spełni założenia niniejszego Regulaminu,
uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w §6 aż do wyczerpania Puli Nagród
lub do zakończenia czasu trwania Akcji Promocyjnej.
§6 Nagrody w ramach Akcji Promocyjnej
1. Nagrodą w ramach Akcji Promocyjnej jest kupon na zestaw do Starbucks: mała kawa + croissant
*dowolna kawa z oferty w rozmiarze małym
*kupon można zrealizować od 15 lutego do 28 lutego
2. Uczestnik spełniający warunki Regulaminu, który dokonał zakupu uprawniającego do
wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, uprawniony jest do odbioru maksymalnie 1 Nagrody.
3. Nagrody są wydawane do wyczerpania puli Nagród.
4. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu
pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody
na osoby trzecie.
5. Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji Promocyjnej, w tym także prawa
do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby.
6. Nie ma możliwości zakupu Nagród.
7. Nagrody muszą być odebrane osobiście przez Uczestnika Akcji Promocyjnej.
8. Pule nagród są ograniczone. Po wyczerpaniu liczby Nagród, Uczestnikom Akcji Promocyjnej
nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich
postanowień Regulaminu.
9. Właścicielem nagród jest Galeria Dominikańska Sp. z o.o. – właściciel Centrum
Handlowego.
§ 7 Zasady postępowania reklamacyjnego
1. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie
bezpośrednio w Biurze Organizatora na adres wskazany w punkcie 1 lit. b) Regulaminu
w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji. O prawidłowym wniesieniu reklamacji
decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
2. Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika Akcji Promocyjnej:
a) imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego
reklamację,
b) powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego;.
3. Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje –
zgłoszone w formie pisemnej, zawierające dane określone w niniejszym Regulaminie,
4. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku
reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres
wskazany w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania
przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);
5. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego
nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
§ 8 Postanowienia końcowe
1. Organizator Akcji Promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi
Akcji Promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie
działań sprzecznych z Regulaminem (w tym fałszowania dowodów Zakupów uprawniających
do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających
do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, dokonywania zwrotu zakupionych produktów)
po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
2. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w okresie trwania Akcji Promocyjnej –
w Punkcie Obsługi Akcji Promocyjnej.
3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją
promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
4. Organizator Akcji Promocyjnej zastrzega sobie prawo w każdym czasie do zmiany
Regulaminu z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora,
których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji Akcji Promocyjnej, z zastrzeżeniem,
że zmiany te mogą być dokonane tylko na korzyść Uczestników. Zmiany regulaminu będą
ogłaszane w ten sam sposób co ogłoszenie samego regulaminu.
5. Organizator Akcji Promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji Promocyjnej z uwagi
na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów
technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji Promocyjnej
uniemożliwiających działania Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej, których nie był w stanie
przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie Akcji Promocyjnej nie dotyczy osób,
które w chwili odwołania Akcji Promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa
w pkt. 4 a Regulaminu.
6. Organizator Akcji Promocyjnej nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie danych
przez Uczestnika.
7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu
cywilnego.
Przed nami ostatni miesiąc tego sezonu artystycznego! Czerwiec obfituje w wyjątkowe wydarzenia teatralne, które będą doskonałym zwieńczeniem minionych miesięcy. Zapraszamy do wspólnego…
Zapraszamy na wyjątkowe święto wszystkich dzieci – i tych małych, i tych trochę większych! 🌟 W niedzielę, 1 czerwca, dACH! Dominikańska zamieni się w kolorową, kreatywną i…
Chcesz spróbować czegoś nowego, zadbać o formę i dobrze się bawić? Już 31 maja o 13:00 zapraszamy na darmowe warsztaty boksu organizowane wspólnie z Fitness Academy. Zajęcia...