Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

nie: 10:00 - 20:00; Najbliższa niedziela (15.06): niehandlowa

English Українська

REGULAMIN PROMOCJI WIOSENNY PROSALE

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Poniższy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Akcji Promocyjnej Walentynkowy

Prosale ze Starbucks.

 

2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Grupa Effectica Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu

przy ul. Grabiszyńskiej 241A, kod pocztowy: 53-234 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców

Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000686014 prowadzonego przez Sąd

Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego

Rejestru Sądowego; NIP 894-310-88-73, działająca na zlecenie Atrium Dominikańska Sp. z

o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostrobramska 75C, kod pocztowy: 04-175, wpisana do

rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000712565

prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 5252638940. Zarządzającej Galerią Dominikańską:

Wrocław, Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław (zwany dalej Organizatorem ).

 

§ 2 Definicje

1. Akcja Promocyjna – polegająca na premiowaniu dokonanych w czasie trwania akcji

zakupów, odbywająca się w Centrum Handlowym w Okresie trwania Akcji Promocyjnej – na

zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w której przyznanie nagród Uczestnikom

Akcji Promocyjnej uzależnione jest od spełnienia przesłanek określonych w Regulaminie.

 

2. Okresie trwania Akcji Promocyjnej – okres trwający w dniach 10-11. lutego oraz 14-13. lutego 2023 roku.

 

3. Centrum Handlowe – Centrum Handlowe Galeria Dominikańska, Pl. Dominikański 3, 50- 159 Wrocław

 

4. Zakup uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej – zakup towarów lub usług

udokumentowany dowodem zakupu, tj. paragonem (wystawionymi na osobę fizyczną),

dokonany sklepach lub punktach usługowych Centrum Handlowego, o minimalnej wartości

150 zł brutto (na maksymalnie dwóch paragonach). Z akcji wyłączony jest sklep Carrefour.

 

5. Zakup musi być dokonany w okresie trwania Akcji Promocyjnej. Celem uczestniczenia w

Akcji Promocyjnej – uczestnik zobowiązany jest do obowiązkowej rejestracji paragonu w

Punkcie Obsługi Akcji Promocyjnej.

 

6. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej – oznaczone miejsce w Centrum Handlowym

zlokalizowane na poziomie +1. Punkt Obsługi Akcji Promocyjnej czynny jest w okresie

trwania Akcji Promocyjnej w godzinach:

• sobota, niedziela, poniedziałek, wtorek: 12:00-20:00

w których hostessy będą obsługiwać Uczestników Akcji Promocyjnej zgodnie z niniejszym

Regulaminem.

 

7. Nagroda w ramach Akcji Promocyjnej – nagroda lub nagrody, o których mowa

w §6 Regulaminu.

 

8. Uczestnik/Uczestnicy Akcji Promocyjnej – osoba lub osoby spełniające kryteria, o których

mowa w § 3 Regulaminu, biorące udział w Akcji Promocyjnej.

 

9. Regulamin Akcji Promocyjnej – niniejszy regulamin.

 

§ 3 Uczestnicy Akcji Promocyjnej

1. W Akcji Promocyjnej może wziąć udział wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca

pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221

Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93) mająca miejsce zamieszkania na terytorium

Rzeczpospolitej Polskiej.

 

2. W Akcji Promocyjnej nie mogą brać udziału:

a) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej

przez siebie działalności gospodarczej,

b) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie

innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym

lub Organizatorem Akcji Promocyjnej,

c) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum

Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy

i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak

również ich osoby najbliższe,

d) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum

Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy

i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak

również ich osoby najbliższe,

e) osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum

Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego,

w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług

technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na

mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,

f) osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie

innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, ani

osoby ,

g) inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu

Akcji Promocyjnej.

 

§ 4 Zasady Akcji Promocyjnej – Nagroda za dokonanie zakupów w okresie Akcji Promocyjnej

 

1. Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji

Promocyjnej powinna dokonać zakupów na kwotę minimum 150 zł brutto (na maksymalnie dwóch paragonach) j i udać się do Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej.

 

2. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po weryfikacji przysługuje prawo

do odebrania nagrody, o której mowa w §6 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów

wynikających z §6 Regulaminu. .

 

3. Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z

dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu

przepisów prawa.

 

4. Każdy Uczestnik Akcji Promocyjnej, który spełni założenia niniejszego Regulaminu,

uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w § 5 aż do wyczerpania Puli

Nagród lub do zakończenia czasu trwania Akcji Promocyjnej.

 

§ 5 Zasady Akcji Promocyjnej – Nagroda za dokonanie zakupów

 

1. Osoba spełniająca przesłanki opisane w § 3 Regulaminu, celem wzięcia udziału w Akcji

Promocyjnej powinna dokonać w okresie trwania Akcji Promocyjnej Zakupu uprawniającego

do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, następnie powinna zgłosić się do Punktu Obsługi

Akcji z Dowodem Zakupu celem zweryfikowania dowodu zakupu.

 

2. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej po weryfikacji Dowodu Zakupu przysługuje prawo

do odebrania nagrody, o której mowa w §6 Regulaminu, z zastrzeżeniem limitów

wynikających z §5 Regulaminu.

3. Uczestnik Akcji Promocyjnej jest zobowiązany zachować dowód Zakupu uprawniający

do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej – do momentu odebrania Nagrody. W razie

zaginięcia dowodu Zakupu uprawniającego do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej –

Uczestnikowi nie przysługuje uprawienie do otrzymania Nagrody.

4. Akcja Promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z

dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu

przepisów prawa.

5. Każdy Uczestnik Akcji Promocyjnej, który spełni założenia niniejszego Regulaminu,

uprawniony jest do otrzymania Nagrody, o której mowa w §6 aż do wyczerpania Puli Nagród

lub do zakończenia czasu trwania Akcji Promocyjnej.

 

§6 Nagrody w ramach Akcji Promocyjnej

 

1. Nagrodą w ramach Akcji Promocyjnej jest kupon na zestaw do Starbucks: mała kawa + croissant

*dowolna kawa z oferty w rozmiarze małym

*kupon można zrealizować od 15 lutego do 28 lutego

 

 

2. Uczestnik spełniający warunki Regulaminu, który dokonał zakupu uprawniającego do

wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, uprawniony jest do odbioru maksymalnie 1 Nagrody.

 

3. Nagrody są wydawane do wyczerpania puli Nagród.

 

4. Uczestnikowi Akcji Promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu

pieniężnego zamiast Nagrody ani do przeniesienia uprawnienia do odebrania Nagrody

na osoby trzecie.

 

5. Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji Promocyjnej, w tym także prawa

do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby.

 

6. Nie ma możliwości zakupu Nagród.

 

7. Nagrody muszą być odebrane osobiście przez Uczestnika Akcji Promocyjnej.

 

8. Pule nagród są ograniczone. Po wyczerpaniu liczby Nagród, Uczestnikom Akcji Promocyjnej

nie przysługuje roszczenie do otrzymania Nagrody, nawet po spełnieniu wszystkich

postanowień Regulaminu.

 

9. Właścicielem nagród jest Galeria Dominikańska Sp. z o.o. – właściciel Centrum

Handlowego.

 

§ 7 Zasady postępowania reklamacyjnego

 

1. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie

bezpośrednio w Biurze Organizatora na adres wskazany w punkcie 1 lit. b) Regulaminu

w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji. O prawidłowym wniesieniu reklamacji

decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.

 

2. Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika Akcji Promocyjnej:

a) imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego

reklamację,

b) powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego;.

 

3. Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje –

zgłoszone w formie pisemnej, zawierające dane określone w niniejszym Regulaminie,

 

4. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku

reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres

wskazany w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania

przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);

 

5. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego

nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

§ 8 Postanowienia końcowe

 

1. Organizator Akcji Promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi

Akcji Promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie

działań sprzecznych z Regulaminem (w tym fałszowania dowodów Zakupów uprawniających

do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, dokonywania fikcyjnych Zakupów uprawniających

do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej, dokonywania zwrotu zakupionych produktów)

po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.

 

2. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w okresie trwania Akcji Promocyjnej –

w Punkcie Obsługi Akcji Promocyjnej.

 

3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją

promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

 

 

4. Organizator Akcji Promocyjnej zastrzega sobie prawo w każdym czasie do zmiany

Regulaminu z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora,

których nie był w stanie przewidzieć przy organizacji Akcji Promocyjnej, z zastrzeżeniem,

że zmiany te mogą być dokonane tylko na korzyść Uczestników. Zmiany regulaminu będą

ogłaszane w ten sam sposób co ogłoszenie samego regulaminu.

 

5. Organizator Akcji Promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji Promocyjnej z uwagi

na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów

technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji Promocyjnej

uniemożliwiających działania Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej, których nie był w stanie

przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie Akcji Promocyjnej nie dotyczy osób,

które w chwili odwołania Akcji Promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa

w pkt. 4 a Regulaminu.

 

6. Organizator Akcji Promocyjnej nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie danych

przez Uczestnika.

 

7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu

cywilnego.