Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

pt: 09:30 - 21:00; Najbliższa niedziela (31.03): niehandlowa

English Українська

Regulamin walentynki z Boft

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Akcja organizowana pod nazwą „Walentynki z Boft”(dalej: „Akcja”).
  2. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania akcji zasady przyznawania nagród, zasady ogłaszania wyników, sposób informowania o akcji i jej warunkach, a także sposób składania reklamacji związanej z akcją
  3. Organizatorem akcji jest Atrium Dominikańska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75 C, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000712565 („Centrum Handlowe”).
  4. Celem akcji jest pozyskane nowych adresów mailowych do bazy mailingowej Galerii Dominikańskiej znajdującej się we Wrocławiu przy Placu Dominikańskim.
  5. Akcja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odbywa się w instaroomie w Galerii Dominikańskiej („Centrum”).
  6. Akcja trwa w dniach 11 – 13.02.2021 . („Czas trwania akcji”).
  7. Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie praw i obowiązków związanych z uczestnictwem w akcji, w tym także prawa do żądania wydania przyznanej nagrody.
  8. Przed przystąpieniem do akcji uczestnik powinien zapoznać się z postanowieniami Regulaminu. Przystępując do akcji uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

 

  • 2. ZASADY UCZESTNICTWA W AKCJI

 

  1. W akcji mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz mają miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (zwani dalej: „Uczestnikiem”/„Uczestnikami”). Do uczestnictwa w Konkursie niezbędne jest również posiadanie aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Uczestnictwo w akcji jest nieodpłatne i dobrowolne.
  3. Uczestnikami akcji nie mogą być pracownicy, zleceniobiorcy i współpracownicy Organizatora i Centrum Handlowego oraz najbliżsi członkowie rodzin takich osób, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
  4. Organizator posiada prawo weryfikacji spełnienia warunków uczestnictwa w akcji. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z udziału w akcji lub odmowy przyznania mu nagrody, jeśli okaże się, że dany Uczestnik działa sprzecznie z Regulaminem lub nie spełnia warunków do uczestnictwa w akcji określonych w Regulaminie.
  5. Na zasadach określonych w ust. 3 powyżej, zostaną również wykluczeni Uczestnicy, których zgłoszenia w jakikolwiek sposób mają na celu ośmieszenie lub powodują lub mogą powodować negatywne skutki dla Organizatora lub Centrum Handlowego.

 

 

  • 3. Przebieg Akcji

 

 

  1. Warunkiem otrzymania vouchera na wydruk 2 zdjęć w fotobudce Boft w Galerii Dominikańskiej jest zapisanie się do newslettera Galerii Dominikańskiej.
  2. Zapisy będą zbierane wyłącznie u hostessy w godzinach 13:00-19:00 w insta roomie na poziomie -1, w dniach 11-13.02.2021.
  3. Liczba voucherów jest ograniczona.
  4. Kod otrzyma pierwszych 100 osób
  5. Uczestnikowi akcji nie przysługuje prawo zamiany vouchera na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe lub równowartość pieniężną oraz nie przysługuje prawo cesji Nagrody na osoby trzecie.

 

  • 4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

 

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników akcji jest Atrium Dominikańska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75 C, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000712565 „Administrator”).
  2. Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia akcji, zebrania danych adresowych, wydania voucherów oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, a także w celach marketingowych oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
  4. W związku z prowadzeniem akcji zbierane będą od Uczestników następujące ich dane osobowe: adres e-mail, imię i nazwisko.
  5. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do udziału w akcji oraz otrzymania Nagrody.
  6. Dane osobowe Uczestników akcji będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody (w zakresie przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych).
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z przepisami prawa, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Dane osobowe Uczestników nie będą podlegały profilowaniu, a decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

 

 

  • 5. REKLAMACJE

 

  1. Reklamacje dotyczące akcji można składać w okresie 14 dni od dnia zakończenia akcji pisemnie w siedzibie Organizatora.
  2. Reklamacje będą rozstrzygane w terminie 14 dni od daty otrzymania danej reklamacji przez Komisję powołaną przez Organizatora.
  3. W celu przyspieszenia postępowania reklamacyjnego prosimy o wskazanie w reklamacji następujących danych: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz powody reklamacji.
  4. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji pisemnie na adres podany w reklamacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Uczestnika.

 

 

  • 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Uczestnik akcji oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
  2. Regulamin jest dostępny przez cały czas trwania akcji w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej galeria-dominikanska.pl w sposób umożliwiający jego pobranie na urządzenie końcowe w formacie .PDF, przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
  3. Postanowienia Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdować będą powszechnie obowiązujące przepisy, a w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie pod warunkiem, że taka zmiana nie naruszy praw nabytych Uczestników akcji.
  5. Regulamin wchodzi w życie w dniu ogłoszenia.

 

 

Wrocław, dnia 11.02.2021 roku

 

Regulamin-Walentynki-z-Boft-