Plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław

czw: 09:30 - 21:00; Najbliższa niedziela (31.03): niehandlowa

English Українська

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ POD NAZWĄ: #WspieramGastronomie

§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Organizatorem promocji pod nazwą: „#WspieramGastronomie”(„Promocja”) jest Atrium Dominikańska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 75C wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000712565 („Organizator”).

 

  1. Celem Promocji jest promocja Galerii Dominikańskiej znajdującej się we Wrocławiu przy Placu Dominikańskim („Galeria”) oraz najemców

 

  1. Czas trwania Promocji: od dnia 27.11.2020 r. do 20.12.2020 roku (lub do wyczerpania zapasów).

 

§2 ZASADY UCZESTNICTWA W PROMOCJI

  1. Promocja organizowana jest dla klientów restauracji i kawiarni znajdujących się w Galerii Dominikańskiej: KFC, McDonalds, Pizza Hut, Cukiernia Sowa i

 

  1. Uczestnikiem Promocji może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w ro- zumieniu art. 221 c., która w terminie od dnia 27.11.2020 r. do 20.12.2020 r. zrobi zakupy na wynos lub dowóz w restauracjach i kawiarniach w Galerii Dominikańs- kiej, potwierdzone paragonami wystawionymi przez sprzedawców w powyższych restauracjach i kawiarniach, które biorą udział w promocji. („Uczestnik”).

 

  1. W Promocji nie mogą brać udziału:
    1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej,
    2. osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Galerią lub Organizatorem, ani osoby dla nich najbliższe,
    3. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Galerią umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy i oso- by świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
    4. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Gale- rii posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
    5. osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Gale- rii wykonują czynności związane z obsługą Galerii, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-praw-

nej, jak również ich osoby najbliższe,

  1. osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Galerią, ani osoby dla nich na-

 

jbliższe,

  1. inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowad- zeniu Promocji.

 

  1. Uczestnikowi za każde wydane 20 zł na zakupy w restauracjach lub kawiarniach w Galerii Dominikańskiej na wynos czy dowóz, potwierdzone paragonami fiskalnymi, przysługuje jedna naklejka. Za każdą wielokrotność 20 zł wydanych na zakupy w restauracjach lub kawiarniach na powyższych zasadach, Uczestnik otrzymuje jedną naklejkę. Po uzbieraniu 6 naklejek Uczestnik może odebrać nagrodę. Naklejki będą wydawane podczas zakupów dokonanych w restauracjach lub kawiarniach Galerii Dominikańskiej w okresie trwania Promocji, przy czym jedno zamówienie musi być na kwotę min. 20 zł. Jeden paragon może być wykorzystany tylko

 

  1. Uczestnik, który spełni warunki określone w pkt 2 i 4 powyżej, tj. uzyska w okresie trwania Promocji 6 naklejek, otrzymuje prawo do otrzymania nagrody w Promocji, tj. torby termicznej z nadrukiem do wyboru w pięciu kolorach: granatowa, czerwona, biała, pomarańczowa i miętowa (do wyczerpania zapasów danego wariantu torby). Ilość nagród jest

 

  1. Prawo do odebrania nagrody przysługuje wyłącznie Uczestnikom, którzy zbiorą w terminie trwania akcji 6 naklejek.

 

  1. Odbiór nagrody możliwy jest w Infopunkcie znajdującym się na poziomie 0 w Galerii Dominikańskiej. Pracownik Infopunktu odbiera ulotkę z kompletem 6 naklejek prze- kazaną przez Uczestnika

 

  1. Nagrody wydawane będą po 6 grudnia

 

  1. Nagrody nie podlegają wymianie na równowartość w gotówce. Nagradzanym Uc- zestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagro- dy.

 

  1. Każdy Uczestnik Promocji może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania (przy czym nie częściej niż raz dziennie), jeżeli każdorazowo wy- pełni warunki niniejszego Regulaminu.

 

§3 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Udział w Promocji jest równoznaczny z akceptacją niniejszego

 

  1. Treść niniejszego regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Organizatora galeria-dominikanska.pl/wspieramgastronomie

 

  1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.

 

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. Reklamacje związane z przebiegiem Promocji można składać

 

na adres Atrium Dominikańska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 75C.

 

  1. Zasady przeprowadzania Promocji określa wyłącznie niniejszy regulamin. Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe mają charakter wyłącznie

 

  1. Regulamin niniejszy wchodzi w życie z dniem 27.11.2020

 

 

Wrocław, dnia 27.11.2020 roku

 

 

Pobierz regulamin pdf